Впровадження соціально-економічної програми "Афлатот" в ДНЗ "Джерельце"
З метою полегшення процесу соціалізації дітей, розширення їх знань про життя в сучасному суспільстві в ДНЗ «Джерельце» вже з 1 вересня 2018 року розпочато впровадження Міжнародної програми соціально-фінансової освіти дітей дошкільного віку «Афлатот». Перед нами постало завдання: сформувати у дошкільників ази соціальної та фінансової грамотності, допомогти дітям усвідомити їх потенціал для того, щоб зробити світ кращим, спонукати їх до більшого самопізнання і впевненості в собі, навчити цінувати і захищати свої як матеріальні, так і не матеріальні цінності, вчити планувати бюджет, раціонально використовувати природні ресурси. Наші педагоги вже пересвідчились, що освоївши програму «Афлатот», діти отримують перші задатки соціальної і фінансової освіти задовго до того, як ідуть до школи.
Виконуючи річний план роботи, з 19 по 28 листопада в ДНЗ було проведено тематичну перевірку щодо впровадження соціально-фінансової програми «Афлатот» в роботі з дітьми. Протягом цього періоду вихователь Шкребко Т.О. показала як впроваджує програму під час роботи з дітьми старшої групи на занятті. Троян С.А. реалізовувала завдання програми в сюжетно-дидактичній грі «Купаємо ляльку Марійку» з дітьми ІІ молодшої групи. Вихователі середньої групи Дацько Т.І., старшої Коток О.В. та ІІ молодшої Земскова Л.І. показали результат своєї роботи в сюжетно-рольових іграх «Перукарня», «Будівельники» та «Водії». А в групах раннього віку вихователі Конопліна Н.А. та Барабаш І.М. розіграли з малятами ігрові ситуації «Напоємо Афлатунчика чаєм» та «На прогулянку з Афлатуном». Раціональне використання природних ресурсів було представлене в пошуково-дослідницькій діяльності з дітьми старшого дошкільного віку вихователями Пістун Ю.А. та Шкребко Т.О. Інструктором з фізичного виховання Пономар Т.І. та музичним керівником Підгайною Т.Л. як підсумок було організовано та проведено свято «До нас завітав Афлатун». І вже 29 листопада з педагогами закладу було проведено педраду «Я економний, я заощадливий». Педрада була проведена в цікавій формі тренінгу, під час якої педагоги проявили свою обізнаність з програмою «Афлатот» та показали вміння використовувати в своїй роботі інноваційні методи та прийоми.
На даний момент - це не є завершенням нашої роботи. Це тільки перший етап, а результат сформованості елементарних економічних знань та рівень соціалізації наші малята покажуть в повсякденному житті у спілкуванні з дорослими та однолітками.
Коментарi