Для забезпечення плідної роботи та дотримання законодавчої бази у Городищенському дошкільному навчальному закладі №1 «Джерельце» вся робота у 2020-2021 н.р. здійснювалась згідно основних положень Закону України «Про дошкільну освіту», Положення «Про дошкільний навчальний заклад», відповідала вимогам оновленого Базового компоненту та велася відповідно Програми «Дитина», що було обумовлено на першій педагогічній раді (протокол від 31 серпня 2019 року). Також трудовий колектив керувався у своїй роботі нормативними документами та розпорядженнями головного управління освіти та науки Черкаської облдержадміністрації і Городищенської райдержадміністрації про дошкільну освіту, власним Статутом. Педагоги Городищенського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №1 «Джерельце» додатково працюють за парціальними програмами. У своїй роботі вони успішно скористались досвідом колег Катерини Крутій, Тамари Грицишиної та використовують елементи «STREAM»-освіти, також працюють за Міжнародною програмою соціально-економічної освіти «Афлатот». Діяльність закладу у звітний період визначалась згідно пріоритетних напрямків:

v Забезпечувати фізичний, психологічний і соціальний розвиток дітей раннього віку (від 1 до 3 років), їх безболісну адаптацію до змінних умов життя та успішне входження в соціальне середовище.

v Поглиблювати, узагальнювати та активізувати уявлення дітей про рідний край, активізуючи пошуково-дослідницьку діяльність.

v Формувати економічну свідомість дітей на основі міжнародної програми соціально-фінансової освіти дітей «Афлатот».

v Продовжувати формувати патріотичні почуття в контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку.

v Підносити на вищий рівень роботу з розвитку мовлення дітей.

v Удосконалювати умови для розвитку ігор дітей.

v Продовжувати впроваджувати інноваційні технології як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників.

v Забезпечувати усвідомлення дітьми значення рухової діяльності, загартувальних заходів, засобів оздоровлення для збереження власного здоров’я та покращення фізичного розвитку.

v Формувати всебічно розвинуту особистість, через запровадження в навчально-виховний процес STREAM – освіти дошкільнят.

Основними завданнями педколективу для підвищення ефективності навчально-виховної роботи у 2020-2021 н.р. були:

1.Продовжувати роботу по створенню й підтримці сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

2.Спрямувати роботу колективу на формування екологічної освіченості дітей дошкільного віку у різних видах діяльності.

3.Удосконалювати систему роботи по запровадженню напрямів STREAM-освіти дошкільників.

4.Продовжувати забезпечувати умови якісного інклюзивного виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

Загальна характеристика.

Городищенський дошкільний навчальний заклад №1 «Джерельце» розташований за адресою: вул. Фізкультурна, 11, Городищенського району Черкаської області. Приміщення дитячого садка здано в експлуатацію в 1967 році, воно має загальну площу 1643,5 м2 . У приміщенні розміщено 8 групових кімнат, харчоблок, спортивно-музичний зал, пральня, адміністративні кабінети. За діючими нормами приміщення розраховане на 150 місць., але у 2019-2020 н.р. наповнюваність садка складала 186 дітей. Площа земельної ділянки 1,5 га. ДНЗ перебуває у комунальній власності і підпорядкований Городищенській районній раді. Садок працює за 10,5 годинним режимом роботи при 5-тиденному робочому тижні. Педагогічне навантаження на кожного вихователя складає 30 тижневих годин, музичного керівника – 24 тижневих годин (1,5 ставки – 36 годин), вихователя-методиста – 36 тижневих годин, інструктора з фізичного виховання – 30 тижневих годин, психолога (0,75 ставки) – 36 тижневих годин, керівника гуртка (0,5 ставки) – 15 тижневих годин, асистента вихователя (1 ставка) – 36 тижневих годин, сестри медичної старшої – 40 тижневих годин.

Технічний стан будівлі задовільний. Дитячий садок має окремі ігрові і спальні кімнати, роздягальні, туалети. Опалення - водяне, джерело тепла – газ із індивідуальної котельні, температурний режим та освітлення - відповідає нормам.

Харчоблок відповідає санітарно-технічним вимогам. На кухні є в достатній кількості посуд різного призначення та електроприлади, що забезпечують сучасний підхід до приготування їжі. Для підтримування нормальних умов праці – встановлено кондиціонер.

На кінець навчального року в дошкільному закладі працювало вісім вікових груп, де навчалося і виховувалося 186 дітей. У документації ДНЗ наявні 48 заяв дітей, яким на 1 вересня 2020 року виповниться 2 роки, тобто передбачається набір двох груп дітей раннього віку.

Ведення обліку дітей.

Документація по обліку дітей дошкільного навчального закладу «Джерельце» відповідає вимогам Закону України «Про дошкільну освіту». У садку регулярно ведеться облік дітей від 0 до 6 років по мікрорайону «Залізничний вокзал». Впорядковані списки дітей по роках народження, з урахуванням навчального року постійно оновлюються. Списки дітей старшої групи узгоджуються з адміністрацією ЗОШ №1, та в разі потреби

корегуються. В 2019-2020 н.р. було здійснено погодження мережі дітей дошкільним навчальним закладом «Джерельце» ЗОШ №1 та дитячою консультацією м. Городище.

Особлива увага надається охопленню дошкільною освітою дітей п’ятирічного віку. На 1 червня 2020 н.р. кількість таких дітей складає 49 осіб. У зв’язку з тим, що садочок відвідували діти інших територіальних підпорядкувань (днз «Зірочка», село Хлистунівка, Петропавлівка, Дирдино) процент охоплюваності склав 107%.

Матеріально-технічне забезпечення.

Адміністрацією дошкільного закладу здійснюються заходи щодо зміцнення матеріально-технічної бази. За допомоги батьківського загалу здійснюється переобладнання ігрових куточків.

Проведено підготовку приміщень та ігрових майданчиків до оздоровчого періоду, прибрано горище та підвальне приміщення, перевірено роботу системи водовідведення. У спортивній залі та на спортивному майданчику все обладнання перевірено на безпечність; у кожній груповій кімнаті створено достатнє розвивальне середовище.

Харчоблок відповідає санітарно-гігієнічним вимогам. Важливо підкреслити, що на кухні є в достатній кількості посуд різного призначення, електроприлади: 2 електроплити, 1 жарова шафа, електровентилятор, 2 електром'ясорубки, 3 холодильники, 1 холодильна шафа, 3 морозильних камери та камера ИФ-56м, 1 водонагрівач. У харчоблоці встановлено кондиціонер.

Пральна кімната обладнана двома сучасними пральними машинами, є в достатній кількості миючі та пральні засоби, які придбані за спонсорські кошти батьків.

Кожна вікова група дошкільного закладу має окремий ігровий майданчик, обладнаний ігровими спорудами, для фізичного розвитку дітей та для ігрової діяльності. Основний вхід у дитячий заклад естетично оформлено; на території є фонтан, підхід до головного входу вимощено тротуарною плиткою, вздовж доріжок розбиті клумби, споруджено альпійські гірки, міні-водойму з оглядовим місточком. З ранньої весни до пізньої осені територія буяє різнобарвними квітами. Значну частину квіткового царства складають троянди. До початку літнього оздоровчого періоду було оновлено дизайн подвір’я, поновлено пісок у пісочницях.

Для облаштування території дитячого садка та прилягаючої території силами колективу регулярно проводяться суботники.

Медичне обслуговування та харчування дітей у закладі.

Завідувач,сестра медична старша, вихователі та помічники вихователів контролюють дотримання повітряного режиму приміщень, норм освітлення та провітрювання за відсутності дітей в групі. Групова ізоляція дітей дотримується: групи раннього віку, а також новостворені групи, мають окремі входи, середні і старші групи мають спільні входи. Вологе прибирання проводиться щоденно, щоп’ятниці проводиться генеральне прибирання із застосуванням дезрозчинів відповідно до санітарних вимог. Постільна білизна переться у власній пральні із застосуванням автоматичних машин та замінюються відповідно до графіку, виконання якого контролює праля Ситник Л.О..

Сестра медична старша Аліщук Марія Іванівна має річний та місячні плани роботи. Окремо складається план медичної роботи на літній період. Медичні заходи включені в загальний план роботи ДНЗ.

Медична сестра проводить два рази на рік антропометричні виміри, щоденно вибірково проводить огляд дітей на педикульоз, а огляд усіх дітей проводять вихователі груп. Ведеться чіткий облік захворюваності дітей по групах та по закладу. Спільно із лікарською амбулаторією проводиться робота з батьками, діти яких стоять на „Д” обліку, проводяться додаткові обстеження спеціалістами, амбулаторне лікування. В дошкільному закладі є журнал профілактичних щеплень, ведеться журнал обліку інфекційних захворювань, журнал санітарно-освітньої роботи, журнал огляду працівників харчоблоку, журнал бракеражу та інші передбачені діючими інструкціями.

Харчоблок розміщений на першому поверсі. При ньому є комора для зберігання різноманітних продуктів. Для зберігання продуктів, що швидко псуються, є два побутових, потужних холодильники та три морозильні камери. Продукти харчування надходять з торгової мережі за наявності сертифікатів. Завдяки цьому харчування дітей повноцінне і збалансоване. Медсестра та адміністрація намагаються дотримуватися норм споживання продуктів харчування на одну дитину, але, на жаль, це не завжди вдається: заявки на продукти харчування не завжди виконуються в повному обсязі.

Харчування дітей 3-х разове. Аналіз харчування один раз у квартал направляється у відповідні, передбачені інструкціями організації. В дитячому садку наявне меню-вивіска на кожній віковій групі (щоденне меню); видача їжі здійснюється відповідно до графіку погрупово. Завідувачем здійснюється систематичний контроль за дотриманням посадових обов’язків відповідальними особами: кухарі, помічники вихователів, завідувач господарством, сестра медична старша, вихователі, методист.

За регулярністю проходження медичних оглядів контроль здійснює медсестра. У дитячому садку дотримується питний режим, організація якого контролюється медичною сестрою. Протягом чотирьох останніх років питний режим забезпечується сертифікованою водою, яка зберігається у 5-ти літрових ємностях обладнаних, помпою. Діти, відчуваючи спрагу використовують чисту чашку, яку після пиття кладуть на піднос для використаного посуду.

У дитячому садку „Джерельце” відсутні діти, які потребують спеціального дієтичного харчування, але разом з тим вся їжа, яку вживають діти, не містить інгредієнтів, що шкідливі для дитячого організму. Технологія приготування страв відповідає Інструкції з організації харчування дітей у ДНЗ. Харчування дітей пільгових категорій здійснюється за рахунок державних коштів на загальній основі.

Велика увага у навчально-виховному процесі приділяється вихованню культурно-гігієнічних навичок. Для цього організовується чергування дітей, яке виявляється у посильній допомозі помічнику вихователя при сервіруванні столу. До прийняття їжі дітьми стіл сервірується повним набором страв. Діти сідають за сервірований стіл, під час прийому їжі вихователь слідкує за культурою поведінки дітей, виховує акуратність, навчає правильно користуватися столовим приладдям, заохочує до з’їдання їжі, учить користуватися серветкою. Для виховання культурно-гігієнічних навичок вихователь і помічник вихователя узгоджують свою роботу і використовують для цього бесіди, ігрові методи, особистий приклад, художнє слово.

Організація методичної роботи в дошкільному навчальному закладі

Методична робота в днз «Джерельці» проводилася у 2019-2020 році згідно річного плану навчально-виховної роботи, який складається з таких розділів:

v Аналіз навчально-виховної роботи за попередній навчальний рік;

v Методична робота з кадрами: підвищення рівня фахової майстерності; педради; семінари; колективні перегляди; консультації; впровадження передового педагогічного досвіду; контроль.

v Вивчення стану життєдіяльності дітей;

v Організаційно-педагогічна робота, що включає план роботи зі школою; роботу з батьками; організацію праці і життєдіяльності дітей; адміністративно-господарську роботу; створення умов для належної організації освітньо-виховного процесу.

v Робота методичного кабінету;

v Інформаційні відомості.

Відповідно до основних завдань, що червоною ниткою проходили через усі розділи плану, вибудовувалася навчально-виховна робота. Таким чином, для підвищення рівня фахової майстерності відповідно до плану проводилися для педагогів інструктажі, анкетування, педгодини, консультації по запиту, готувалися матеріали до виставок передових педагогічних технологій; проводилася декада ініціативи і творчості педпрацівників, що атестуються. Вихователі відвідували районні методичні заходи і робили міні-доповіді на педгодинах для всього педколективу. У плані підвищення рівня фахової майстерності була проведена атестація педагогів. У підзвітному навчальному році було атестовано 6 педагогів:Шкребко Т.О., Троян С.А. – вища категорія, Коток О.В.- підтвердження звання «вихователь-методист», Барабаш І.М.- І категорія,Дацько Т.І., Петруха І.М. – відповідає займаній посаді.

Всі вихователі, які атестувалися, взяли участь у районних виставках цифрових ресурсів та передового педагогічного досвіду. Вихователі відвідували районні методичні заходи і робили міні-доповіді на педгодинах для всього педколективу. У 2020-2021 н.р. передбачено курси музичному керівнику Підгайній Т.Л, вихователям Шкребко Т.О., Троян С.А., Земсковій Л.І, Конопліній Н.А., Барабаш І.М., Пістун Ю.А.

Протягом навчального року було проведено п’ять педагогічних рад, які передбачалися річним планом. Три з них були тематичними. Педради проводилися у формі засідань та гри-квесту. На них застосовувались такі форми роботи: доповіді, диспути, повідомлення, обговорення, складання рекомендацій, звіти, довідки, практикуми, презентації, майстер-класи. На кожній з педрад заслуховувалися результати тематичних перевірок. Аналізуючи кожну з педрад детально, варто відмітити, що перша педрада стала направляючою для роботи протягом всього нового навчального року, бо на ній здійснювалось затвердження плану навчально-виховної роботи на 2019-2020 н.р. Також, важливим для роботи колективу став вибір системи щоденного планування для вихователів, вирішено було продовжувати планування навчально-виховної роботи у вигляді перспективних планів на місяць та щоденних планів у «пустографках». Також, педрада вирішила залишити практику написання поширених конспектів занять для вихователів зі стажем до п’яти років та конспектів у вигляді тез для вихователів зі стажем більше п’яти років. Друга педагогічна рада «З Афлатунчиком навчаюсь - економіку вивчаю» складалася з п’яти пунктів, серед з яких були виступ завідувача ДНЗ на тему «Соціально-економічна освіта дошкільників – крок у Європейське майбутнє»; інформація вихователів старших груп на тему «Економічне виховання в контексті Міжнародної програми соціально-фінансової освіти «Афлатот»»; гра-квест для вихователів «Формування навичок економічного мислення та економічних уявлень дітей дошкільного віку засобами гри» та звіти вихователів усіх груп «Стан реалізації міжнародної програми соціально-фінансової освіти «Афлатот»». Також, була заслухана довідка тематичної перевірки. Третя педагогічна рада «STREAM-освіта – шлях у майбутнє» у своєму складі мала доповідь завідувача ДНЗ «STREAM-освіта – новий інтегрований підхід до розвитку, виховання і навчання дітей дошкільного віку». На цій педраді також з інформацією виступила вихователь–методист на тему «Впровадження STREAM-освіти в освітній процес ДНЗ «Джерельце»» та провела тренінг з вихователями «Формування культури інженерного мислення у дітей дошкільного віку». Вихователі старших груп звітували про рівень створення розвивального середовища щодо впровадження STREAM-освіти в освітній процес в ДНЗ. Також вихователі ділилися досвідом роботи про свої результати впровадження STREAM-освіти в освітній процес. Також, педрада заслухала результати тематичної перевірки. Четверта педрада на тему «Щирі відносини та чисте довкілля: від екології душі до екології Всесвіту» розпочалась з виступу завідувача ДНЗ «Значення розвитку екологічних уявлень щодо формування сталих світоглядних орієнтирів особистості». Вихователь-методист Барабаш А.М. поділилася рекомендаціями щодо підходів до формування ціннісного ставлення до природи. Також було проведено майстер-клас на тему: «Вплив пошуково-дослідницької діяльності на розвиток пізнавальної активності у дітей дошкільного віку» де кожен вихователь поділився своїми надбаннями з даної теми. Вихователі усих груп прозвітували про стан роботи з екологічного виховання. Також була заслухана довідка тематичної перевірки. Підсумкова педрада, як звичайно, була наповнена роботою, що включала: аналіз стану навчально-виховної роботи за минулий навчальний рік, підготовку до літнього періоду в умовах карантину, підсумки фронтальної перевірки старшої групи, затвердження плану роботи налітній період та пропозиції щодо представлення до нагород членів колективу.

Тематичні перевірки проводились відповідно до тематики основних завдань, таким же чином планувалися семінари. Всього було заплановано три семінари: проблемний, семінар-практикум і теоретичний. Протягом навчального року було надано педагогам дев’ять консультацій, проводилися колективні перегляди. До проведення консультації долучалися спеціалісти та вихователі, що мають звання «Вихователь-методист» та Вищу категорію.

Вивчення стану життєдіяльності дітей проводилось у вигляді контролю за навчально-виховною роботою, який передбачав одну фронтальну перевірку старшої групи та три тематичні перевірки: «Визначення стану реалізації міжнародної програми соціально-фінансової освіти «Афлатот»; «Рівень створення розвивального середовища щодо впровадження STREAM-освіти в освітній процес»; «Стан роботи з екологічного виховання дошкільників».

Дошкільний заклад має свій інтернет-сайт, на якому висвітлено дані про педагогічний колектив, та кожного педагога. Зокрема, дана історична довідка, розкриті напрямки роботи, вміщено великий фотоматеріал. Матеріали сайту щотижня поповнюються та оновлюються. Найбільшу зацікавленість викликають авторські матеріали; програма розвитку днз; історична довідка; картотека страв. Сайт «Джерельця» є дієвим, його поповненням займається діловод Дацюк Людмила Павлівна Відповідальність за змістовність та достовірність матеріалів покладена на методиста Барабаш Аллу Михайлівну.

Закінчивши навчальний рік та провівши підсумкову педагогічну раду, колектив садочка планує повноцінно провести літній період, який вперше проводиться в умовах карантину. Керуючись Тимчасовими рекомендаціями було складено план на літній період який є частиною річного плану навчально-виховної роботи і затверджений педрадою дошкільного закладу.

План роботи на новий 2020-2021 н.р. також передбачає проведення п’яти педагогічних рад, теми яких перегукуватимуться із тематикою основних завдань. Заплановано проводити щотижня педгодини у ті місяці, коли педагогічні ради не заплановані.

Відповідно до тематики основних завдань також сплановувалися і семінари. Всього було проведено три семінари: семінар-практикум «Соціально-фінансова освіта дошкільників як складова людської культури»; теоретичний семінар «STREAM-освіта, як перспективна форма інноваційної освіти в Україні» та проблемний семінар «Розвиток екологічної свідомості у дошкільників». Уже традиційно проведення семінарів складається з двох етапів: підготовчий етап і, власне, семінар. Активну участь у роботі семінарів 2019-2020н.р. брали: вихователі Дацько Т.І., яка організувала прогулянку, спрямовану на формування соціально-економічної освіти дошкільників, Пістун Ю.А. підготувала виступ «Працюємо за альтернативною програмою Стежинки у Всесвіт », Барабаш І.М. поділилася з вихователями своїми напрацюваннями з теми «LEGO-конструювання як компонент STREAM-освіти дошкільників», Сластіон С.І. поділилася знаннями про інноваційні форми і методи екологічного виховання. Семінари включали у себе кілька підтем об’єднаних загальною темою і з таким часом проведення, який співпадав із тематикою педрад, консультацій, тощо.

Протягом навчального року було надано педагогам дев’ять консультацій, до проведення яких були залучені завідувач, методист, інструктор з фізичного виховання, музичний керівник, вихователіДацько Т.І., Барабаш І.М., Пістун Ю.А., психолог Міщенко Л.О., логопед Тараненко Л.В.. Також здійснювалися консультації індивідуального плану за запитом. В новому навчальному році передбачається проведення консультацій завідувачем, методистом, інструктором з фізичного виховання, медсестрою та вихователями, що мають вищу та першу кваліфікаційну категорію.

Протягом навчального року, відповідно до річного плану, проводилися колективні перегляди у формі творчої гри, гри-драматизації, розваги та у формі організованої діяльності. Контрольні заняття також проводилися у формі колективного перегляду, але не для всього педколективу, а лише для однієї зміни.

Оперативний контроль передбачав перевірку дотримання правил внутрішнього порядку, стану ігрових приміщень, рівень створення навчально-ігрового середовища, обладнання куточків для театралізованої діяльності, стан батьківських куточків, стан документації, рівень планування, дотримання рухового режиму в процесі перебування дітей в дитячому садку, використання коригуючи вправ, робота з фізичного виховання, рівень володіння дітьми знаннями з валеології, форми роботи з мовлення, санітарний стан груп. Крім того, велика увага приділялася систематичному та медико-адміністративному контролю. У новому навчальному році контроль за якістю, доцільністю та плановістю роботи вестиметься за попередньою схемою, регламентовано графіком контролю.

Організаційно-педагогічна робота, щонайперше, включала спільний план роботи ЗОШ №1 та Городищенського ДНЗ №1 «Джерельце». Відповідно до цього плану, було узгоджено мережу дітей по мікрорайону; протягом року вихованці старшої групи здійснювали екскурсії та цільові прогулянки до школи; вчителі-наступники відвідували контрольні заняття у старшій групі, співпрацювали з вихователями по формуванню вимог до підсумкових контрольних занять. Вихованці старшої групи регулярно зустрічалися і з майбутніми учительками. Також проводилася робота з фізичного та музичного виховання для першокласників і вихованців старшої групи. У новому навчальному році у дитячому закладі передбачається дві випускні групи, які нараховують загалом 50 осіб. Як і в попередні роки, значна робота у дитячому садку проводилася з батьківським загалом. Починаючи зі вступного анкетування та складання угод, і продовжуючи створенням соціального портрета новоприбулих дітей, педколектив постійно тримав батьків в курсі навчально-виховної роботи.

Відповідно до плану проводилися різноманітні форми роботи. На групових батьківських зборах, у дні відкритих дверей, за допомогою скриньки пропозицій та анкет. Для батьків було проведено спортивне свято «Тепло татусевих долонь», розваги «Запорізькі козаки – наша слава навіки», їх активно залучали до театралізованої діяльності (зокрема, участь у ляльковому театрі) регулярно поновлювались матеріали для батьків на інформаційних дошках, випускалася фотогазета «Чим живеш Джерельце?», організовувалися виставки: «Квіткова фантазія», «Подарунок природи», «Паперова мода»,

«Новорічний вернісаж», «Про здоров’я дбаємо – нетрадиційне обладнання виготовляємо», «Лесині дні», «Матусю милу привітаю», «Складаємо шану великому поету», «Великодній кошик».

Щорічно батьки беруть участь у ремонті групових кімнат та в цьому році в зв’язку з карантином ремонт працівники ДНЗ робили самотужки. Батьківський комітет займається збором спонсорських батьківських коштів та веде облік їх витрачання.

Двічі на рік інструктором з фізичного виховання проводилося обстеження фізичних даних дітей. Обов’язковими стали на початку вересня контрольні заняття на виявлення знань. Також здійснюється виявлення знань дітей та облікування даних. У жовтні вихователі були охоплені анкетуванням на тему «Що ми знаємо про сталий розвиток дошкільників». Також продовжувалося поповнення портфоліо вихователів, було проведено тиждень педагогічної майстерності; велася робота над сценаріями свят та інших заходів. Вагому участь у методичній роботі дошкільного закладу брали вихователі Шкребко Т.О.,Коток О.В., Сластіон С.І., Троян С.А.,Підгайна Т.Л., Дацько Т.І., Барабаш І.М., Пономар Т.І. та психолог Міщенко Л.О. На базі ДНЗ «Джерельце» проводився семінар-практикум завідувачів ЗДО «Управління фізкультурно-оздоровчою роботою в закладі дошкільної освіти», ярмарок педагогічних ідей для музичних керівників ЗДО та НВК « Розвиток музично-театралізованих здібностей дітей старшого дошкільного віку згідно вимог Базоваго компоненту дошкільної освіти».

В плані навчально-виховної роботи значна увага зверталася на роботу з п’ятирічками.

Роботу дошкільного навчального закладу за 2019-2020 н.р. з повним правом можна вважати достатньою та передбачити удосконалення, яке направлене на поліпшення умов перебування і рівня навчально-виховної роботи для підвищення особистісного зростання кожної дитини.

З метою усунення недоліків, колектив ДНЗ у 2020-2021 навчальному році буде працювати над головною методичною метою: «Формування життєвої компетентності дошкільника через основні лінії розвитку Базового компоненту».

Підводячи підсумки навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно до вимог Базового компоненту. Обрані форми і методи, об’єднання зусиль адміністрації та педагогічного колективу позитивно впливають на результативність роботи з кадрами та досягненнями дітей.

Педагогічний колектив та батьки вихованців - це єдиний живий організм, об’єднаний спільною метою, гуманними стосунками та високою відповідальністю. Адже, сім’я була і лишається головним осередком, де відбувається становлення і розвиток особистості дитини. Через те батьки є частими гостями в групах: разом з дітьми вони на святах, організовують виставки, приймають участь у спортивних змаганнях, допомагають вихователям у створенні ігрового середовища та обладнанні ігрових майданчиків.

Колектив закладу працює з розумінням свого морального обов’язку перед прийдешнім, живе в атмосфері постійного пошуку нового, кращого, досконалішого, духовно-творчого єднання педагогів, вихованців та їх батьків.

Але є труднощі, які необхідно вирішувати, це: заміна вікон; утеплеплення фасаду спортивно-музичного залу, придбання посуду для кухні та груп, дитячих стільчиків та столів, постільної білизни, газового котла та насоса для котельні; заміна шпалер в групових кімнатах; побудова павільйонів на ігрових майданчиках.

Дякуємо всім батькам за тісну співпрацю, підтримку та допомогу нашому закладу. Завдяки вашій небайдужості, вашій активності, вашому розумінню всіх наших життєвих проблем - ми працюємо!

Кiлькiсть переглядiв: 533

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.