Ми намагаємось будувати освітній процес так,

щоб діти не стільки від нас, скільки з перших рук,

тобто особисто відкривали істину,

різноманітно взаємодіючи з навколишнім світом

Методична служба є сполучною ланкою між теорією та практикою дошкільної освіти і має на меті активно донести сучасні ідеї та тенденції в освіті до педагогів.

Загальновідомо, що успіх у вихованні особистості дитини залежить від педагогічної майстерності педагога, його творчої активності, тому одним з найважливіших завдань методичної служби є організація роботи з педагогічним колективом, що забезпечує підвищення фахової майстерності та розкриття творчого потенціалу кожного педагога.

Самі творчі люди, які досягають успіхів у різних видах діяльності завдяки певним індивідуальним особистісним якостям, є рушіями суспільного розвитку. А педагог, який плекає підростаючу особистість має бути не лише професійно грамотним, а й активним, ініціативним і креативним.

Методичний кабінет нашого садочка є багатофункціональним. Тут збираються педагоги для проведення методичних заходів, представлені всі матеріали і посібники, якими користуються педагоги. Зібрана документація, результати педагогічної діагностики, моніторингу, зосереджений бібліотечний фонд. Тут, зазвичай зустрічають гостей ДНЗ, проводять районні семінари-практикуми.

Головною метою діяльності методичного кабінету є навчально-методичне забезпечення педагогічного процесу в ДНЗ, упровадження в навчально- виховний процес найкращого педагогічного досвіду, інноваційних технологій, методичних та психолого-методичних досягнень освіти та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Вихователь- методист наповнює методичний кабінет матеріалом відповідно до тих завдань, які ставить перед собою колектив дошкільного закладу. Щоб кожен педагог міг отримати потрібну йому інформацію, вихователь-методист має добре знати потреби та можливості усього педагогічного колективу та кожного педагога зокрема. Дуже важливо, щоб педагоги орієнтувалися в наповнюваності методичного кабінету і могли швидко відшукати потрібну інформацію. Для цього матеріали в методичному кабінеті розподілені за такими розділами:

- документація вихователя-методиста з навчально-виховної роботи;

- інформативно-правові акти з питань дошкільної освіти;

- інформація про педагогічні кадри;

- методичні матеріали та рекомендації;

- педагогічні посібники, зразки наочності, ігрові та дидактичні матеріали;

- періодичні видання, психолого-педагогічна, методична та дитяча художня література;

-технічні засоби та відеоматеріали.

З огляду на це всю методичну роботу в дошкільному закладі ми спрямовуємо на створення атмосфери творчості та професіоналізму в педагогічному колективі, виявлення та вивчення перспективного досвіду, забезпечення безперервної самоосвіти кожного вихователя, його фахового та творчого зростання.

Методична робота в дошкільному навчальному закладі ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної та особистої зрілості педагогів, конкретного аналізу й інтерпретації результатів освітньої діяльності.

У нашому дошкільному закладі ми проводимо форми роботи, які можна представити у вигляді трьох взаємопов'язаних груп:

- масові або колективні форми організації методичної роботи (педагогічні ради, педагогічні читання, семінари, семінари-практикуми, конференції, виставки тощо) покликані сприяти формуванню єдиної педагогічної позиції та підходів до важливих педагогічних проблем;

- групові форми організації роботи (школи молодого вихователя, наставництво, творча група, консультації, ініціативні групи, ділові ігри тощо) об'єднують педагогів за інтересами, однією мікропроблемою чи окремим напрямом. Вони максимально враховують потреби, інтереси, компетентність і рівень фахової підготовки з проблем дошкільного виховання;

- індивідуальні форми організації (самоосвіта, співбесіди, стажування, анкетування тощо) спрямовані на методичне самовдосконалення і відіграють важливу роль у підвищенні культурно-професійного рівня вихователя.

І як сказав В. Сухомлинський: «Однією з найважливіших особливостей педагога є те, що об’єкт його праці – дитина – повсякчас змінюється, завжди новий, сьогодні не той, що вчора. Наша праця – формування людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставиш.»

Саме тому у «Джерельці» працює сузір’я педагогів, творчих, відданих своїй справі, здатних натхненно працювати на користь кожної конкретної дитини.

Особливу увагу приділяємо оновленню та вдосконаленню змісту роботи з дошкільнятами з урахуванням запитів батьків, створенню комфортних умов для всебічного розвитку дітей, а також апробації та впровадженню в практику роботи нових педагогічних технологій і форм роботи.

Прикладом такої активної творчої самовідданої праці є педагогічні доробки - системи роботи, напрацьовані педагогами дошкільного закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 784

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.